Klaar voor de start - Reisverslag uit Nuth, Nederland van Henry Schiphorst - WaarBenJij.nu Klaar voor de start - Reisverslag uit Nuth, Nederland van Henry Schiphorst - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Henry

25 Februari 2015 | Nederland, Nuth


Lieve mensen,

Ondanks dat het een beetje tegen zit met de gezondheid van Henry's rug zijn we nu zover dat alles is ingepakt. Voor we weggaan wordt alles weer uitgepakt omdat we een rugzak meenemen in het vliegtuig en de andere gaat mee met de bagage. We hebben er zin in.
Morgen de laatste fotocursusdag, vrijdag naar de kapper en zaterdag afscheid nemen van de kids.
Zondag komt Koen ons om 9.30uur ophalen zodat we in Sittard de trein van 10.30u kunnen nemen. Deze brengt ons rechtstreeks naar Schiphol.
Daar drinken we gezellig met een stel vrienden koffie en als alles goed is vliegen we om 16.45u richting Sevilla, om daar om 19.40u te landen.
Ik hoop dat volgende week om deze tijd onze eerste etappe erop zit. Ik ben heel benieuwd hoe alles gaat lopen.


  • 25 Februari 2015 - 21:59

    Janny:

    Heel veel plezier! Geniet van een mooie tocht!

  • 25 Februari 2015 - 22:10

    Max En Mieke:

    Lieve Anne en Henry,
    DANK voor jullie mail, we hopen er nog vele te ontvangen!!
    Een heel goede, avontuurlijke en rugpijnvrije voettocht toegewenst!!

  • 25 Februari 2015 - 22:22

    Thea:

    Gezellig eerst nog samen een bakkie en knuffel op Schiphol en dan uitzwaaien!

  • 25 Februari 2015 - 22:48

    Wies Verbeek:

    Wens jullie een goeie reis , Ik hoor jullie wel . Spannend hoor !!
    Heb het goed , geniet , dikke poen

  • 26 Februari 2015 - 14:43

    Hermien:

    Weer op naar een nieuw avontuur!! Leuk. X

  • 26 Februari 2015 - 14:58

    Caminofrans:

    Ola Pelegrinoos in spe,
    Ik ga gullie volgen :-)
    Buon Caminho
    Gegroet,
    Caminofrans

  • 26 Februari 2015 - 18:14

    Jos En Huub:

    Lieve Anne en Henry,

    Een maand eerder dan we in ons hoofd hadden vertrekken jullie al. Wat vliegt de tijd!
    Maak er een mooie tocht van. Ik heb het boek gelezen van Shirley MacLean over haar Santiago de Compostolla reis. Was schitterend.

    Heel veel plezier en doe voorzichtig (wilde honden, diepe dalen)
    Huub en Jos

  • 26 Februari 2015 - 19:29

    Ralph Hoeberechts:

    Alvast veel plezier en sterkte met opdracht van Sylvia! Heel benieuwd naar foto's en verhalen als jullie terug zijn.
    Gr. Ralph.

  • 26 Februari 2015 - 20:43

    Jer En Pascalle Peerlings:

    Hallo Anne en Henry,
    Bedankt dat we op afstand mee op reis mogen. We zijn benieuwd naar jullie nieuw avontuur. Groetje Jer en Pascalle.

  • 27 Februari 2015 - 09:29

    Marion Van Thoor:

    Hallo Anne en Henry,

    Heel veel wandelplezier gewenst. Dat deze tocht jullie vele mooie belevenissen mag brengen.
    Beterschap voor Henry.

    Groetjes en Liefs, Marion

  • 27 Februari 2015 - 11:24

    Wilma :

    Hoi Anne en Henry,

    Ik hoop dat het nu beter gaat met je rug Henry zodat je het vol kan houden.
    Wel mooi zo dat we jullie kunnen volgen er zullen vast mooie foto's en geweldige verhalen volgen.

    Heel veel wandel plezier en ben voorzichtig.

    Groetjes Wilma

  • 27 Februari 2015 - 22:14

    Rosalie:

    Hee Anne en Henry,
    Een mooie tocht gewenst met veel bijzondere momenten. Geniet ervan en beleef!
    Groetjes,
    Rosalie

  • 28 Februari 2015 - 08:47

    Ina Terlouw:

    Hoi Anne en Henry, heel veel plezier. Mijn oudste broer heeft de tocht gefietst en wat ik van hem hoorde is erg indrukwekkend. Vooral de mensen die je onderweg tegen komt. Ik wens jullie een hele mooie tocht. Henry, sterkte met je rug. Anne, ik hoop mooie foto's en verhalen van je te zien.
    doeg Ina

  • 28 Februari 2015 - 21:25

    Alice Dohmen:

    Hai Anne en Henry,
    Ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier. Hoop dat jullie de pelgrims tocht helemaal samen kunnen maken. Ik zal jullie volgen ;) . Succes met de opdracht!
    Groetjes, Alice

  • 01 Maart 2015 - 12:46

    Lenneke Nicolaes:

    Hoi Anne en Henry, nog ff en dan zitten jullie in't vliegtuig, wens jullie heel veel en voor Henry pijnloos wandelplezier! Voeg jullie site toe aan mijn favorieten kan ik jullie volgen, veel succ6!!

  • 18 Maart 2015 - 20:14

    Huub Van Heur:

    Beste Anne en Henry,

    Morgen weer les van Sylvia en Dorothy en jullie lessen zelf. Heb je al leuke foto's?

    groetjes huub

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nuth

Henry

Actief sinds 25 Feb. 2015
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 8092

Voorgaande reizen:

25 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 01 Mei 2015

Wandelen naar santiago

Landen bezocht: